Preskoči na vsebino

SINGAPUR IN INDONEZIJA: Po vodi in zraku nazaj v Singapur (8. dan)

Prav nič se ne bi pritoževala, če bi lahko na otoku Gili Air ostala vsaj še kakšen mesec ali dva. A kratkih in sladkih počitniških dni je konec, saj sva se morala vrniti v Singapur. Kar nekaj časa sva izbirala dobro povezavo s čolnom za nazaj na Bali, a se na koncu odločila za res hiter prevoz podjetja Blue Water Express, ki je eden najboljših ponudnikov. Ob 11h smo po vodi dobesedno poleteli proti pristanišču Serangan na Baliju, ki je najbližji letališču. Čakalo naju je še dobre pol ure vožnje s kombijem in okrog 18h sva poletela z Air Asia proti Singapurju. Tam sva bila že domača, zato sva res hitro z metrojem prispela do najinega hotela Strand, v katerem sva bivala že pred tednom dni. Odločila sva se še za nočni sprehod po centru mesta. A tokrat za gušt in brez fotoaparata.

HITRI ČOLN Z GILI AIRA NA BALI

Zaradi res visokih cen različnih prevozov med Balijem in Gili Airom, sva kar nekaj časa kolebala med različnimi opcijami. Ni jih bilo ravno veliko, a vseeno sta bili na voljo vsaj dve. Za odtenek cenejša možnost je bila s hitrim čolnom po isti poti kot sva prišla. Torej okrog 8h start iz Gili Aira, potem pa v zaliv Padang in potem še dve uri s  kombijem do letališča. Čolni so šli samo zjutraj ob 8h in potem okrog 13h še popoldanski. Žal je bila tista varianta ob 8h prezgodaj, ker bi potem visela 5 ur na letališču. Druga pa šele ob 13h, kar je bilo pa prepozno, saj sva morala biti najpozneje ob 16h na letališču. Hkrati je iz zaliva Padang do letališča še 2 uri vožnje in strašna gneča, kar vam ne garantira prihoda in si morate vzeti kar malce več časa.

wp_20161104_10_58_29_pro

Torej nama je ostala dražja varianta, saj je edino podjetje Blue Water Express tisto, ki starta ob 11.30 iz Gili Aira in pelje naravnost v zaliv Serangan, od koder je potem še samo pol ure vožnje s kombijem do letališča. To je hkrati pomenilo, da se lahko normalno naspiva in uživava v okusnem zajtrku ter se v miru odpraviva na pot brez hitenja. Na hiter čoln smo počakali kar ob plaži blizu pomola. Ker je pomol edini in zelo zaseden, se na manjše ladje krca kar na plaži. Tako smo se tudi mi in že v naslednjem trenutku smo poleteli proti Baliju. Dve uri vožnje s hitrim čolnom verjetno vsaj kakšnih 60 km/h, saj smo dobesedno leteli po zraku nad res visokimi valovi. Še sreča, da je bil zajtrk že pošteno prebavljen, ker bi ga imela že prve minute nazaj na pladnju. Po dveh urah je bil želodec pošteno namučen in sva komaj čakala, da prispemo do zaliva.

wp_20161104_10_31_48_pro

wp_20161104_11_11_23_pro

wp_20161104_14_15_22_pro

IZ SERANGANA DO LETALIŠČA NA BALIJU

V ceno prevoza je bil vštet tudi prevoz s kombijem do željene končne destinacije. Zapeljali so vas kamor ste želeli za enako ceno. Naju so odpeljali na mednarodno letališče, od koder sva potem z Air Asia poletela v Singapur. Letališče na Baliju je nadvse moderno in veliko, z ogromnim številom prodajaln in restavracij. Šele tako vidiš, koliko turistov destinacija obrne na leto.

PONOVNO V SINGAPURJU

Ob pristanku v Singapurju sva se počutila res domače. Pred tednom dni je bilo vse novo, tokrat sva se res še hitreje skobacala iz letališče in se z metrojem podala do najinega (starega) hotela Strand v centru mesta. Prispela sva šele okrog 22. ure in se vseeno odločila še za večerni sprehod po centru mesta. Tokrat brez fotoaparata. V petek zvečer so bile ulice polne mladine, ki so se zabavali v in pred mnogimi lokali. Precej drugačen obraz kot čez dan. Okrog polnoči sva se vrnila v hotel.

Celotni stroški dneva = 227 EUR ali 113,5 EUR/osebo

• prevoz hiter čoln in kombi Gili Air – letališče Bali = 1.600.000 IDR (115 EUR)
  • voda 1,5 l Gili Air = 10.000 IDR (0,7 EUR)
  • kosilo sendviča, voda Bali letališče = 240.000 IDR (17,3 EUR)
  • metro do hotela v Singapurju = 5,20 S$ (3,5 EUR)
  • metro do centra mesta = 3,20 S$ (2,12 EUR)
  • trgovina = 14,05 S$ (9,3 EUR)
  • spanje Strand Hotel (N) = 82 EUR

Devizni tečaji: 1 EUR = 1,1 USD; 1 USD = 1,36 SGD; 1 USD = 12.600 IDR

Komentiraj

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.