Preskoči na vsebino

TOSKANA: Načrt potovanja z avtomobilom (4 dni)

Bližajo se prvomajski prazniki in tudi spomladanski ter poletni meseci, ki so seveda najbolj primerni za obisk prečudovite Toskane. Italijanska pokrajina se pohvali z romantično naravo, starimi mesti ter vrhunsko kulinariko. Prav po filmsko sva si jo tudi midva privoščila pred nekaj leti in neizmerno uživala. Kot velika gurmana sva seveda najbolj uživala ob vseh italijanskih jedeh. Še posebej domačem zajtrku v najinem pravem toskanskem B&B. Če lahko le namignem – ne obiščite je za prvi maj, ampak konec maja ali v začetku junija. Razlogi – manj gneče, lepše vreme in višje temperature.

OSNOVNE INFORMACIJE

V Toskano se je najbolje odpraviti seveda kar s svojim avtomobilom. Potovanje običajno poteka brez posebnih težav, saj se ves čas peljete po avtocestah do Firenc, ki so središče Toskane. Nekaj Evrov pripravite za cestnino in natočite poln rezervoar goriva. Do Firenc boste potrebovalil dobrih 5 ur, saj so oddaljene približno 500 km od središča Slovenije.

SPREHOD PO ULICAH FIRENC – 1. dan

Firence, glavno mesto čudovite italijanske pokrajine Toskane, je najbolje obiskati že kar prvi dan na poti do vaše nastanitve na romantičnih toskanskih gričkih. V Firence sva prispela že dopoldan in tako imela skoraj cel dan na voljo za ogled. V Firencah bi se seveda spodobilo ostati dlje, a primanjkovalo je časa. Najprej sva se povzpela na Michelangelov trg, od koder seže lep pogled na celotno mesto. Glavna znamenitost sta barviti most Ponte Vecchio in katedrala Duomo. Veličastni kipi se bohotijo na glavnem trgu, kjer so množice obiskovalcev s celega sveta. Za konec sva se sprehodila še skozi park Boboli, ki krasi palačo Pitti. Brez slastnega “florentinca” Firenc ne smete zapustiti. Želodček in brbončice vam bodo hvaležne do konca življenja.

SREDNJEVEŠKA SIENA IN SAN GIMIGNANO – 2. dan

Drugi dan nama ni prav nič prizaneslo vreme. Četudi je malce vmes ponagajal dež, sva neizmerno uživala v vožnji med toskanskimi grički in raziskovanju pravih toskanskih mest. Na celotni poti sva se ustavljala tako v mini vasicah kot tudi v večjih krajih. V spomin se nama je vtisnila simpatična Siena z visokim stolpom in trgom, ter znani San Gimignano s številnimi srednjeveškimi nebotičniki. Za konec dolgega dne se je prilegla res okusna prava toskanska večerja.

POŠEVNI STOLP V PISI IN SIMPATIČNA LUCCA – 3. dan

Tretji dan je ponovno posijalo sonce, zato je bil dan še posebej lep in prijazno topel. Z najinega romantičnega gnezda sva se najprej odpeljala do Pise, ki je seveda najbolj znana po poševnem stolpu, na katerega sva se tudi povzpela. Pozno popoldne sva preživela še v nekaj 10 km oddaljenem mestu Lucci, ki pa je poznano po ogromnem mestnem obzidju. Ker je mesto zraslo tudi izven obzidja, so obzidje preuredili v prijazno, široko in simpatično sprehajalno pot.

DOLGA POT DOMOV – 4. dan

Zadnji dan sva se prijetno naspala, si privoščila odličen zajtrk in jo počasi ucvrla nazaj proti domu.