Preskoči na vsebino

ITALIJA – RIM IN VATIKAN: Načrt potovanja (4 dni)

V Evropi je kar nekaj prestolnic, ki jih je enostavno potrebno videti in doživeti. In Rim je zagotovo ena izmed tistih, ki je še manjkala na mojem seznamu obiskanih metropol. Večno mesto se nama je izmikalo leta in leta, ko nisva našla dopusta in prostih dni v koledarju. Letos je bil podaljšani praznični vikend v avgustu z enim prostim dnevom kot nalašč za ta kratek štiridnevni obisk Rima in seveda hkrati tudi Vatikana. V Rim sem si želela predvsem zaradi nezabrisanega prepleta zgodovine in sedanjosti. Mnoga leta sem sanjala pogled na Kolosej, si zamišljala trg v Vatikanu in želela vstopiti v Sikstinsko kapelo. Seveda pa je Italija tudi vedno najina prva kulinarična izbira, kar seveda še dodatno popestri potovanje. Bilo je res lepo!

PRED POTOVANJEM: Kdaj, zakaj in kako?

Na kratko raziskovanje Rim in Vatikana sva se odpravila sredi avgusta in sicer od 15. – 18.8.2019. Zakaj ravno avgusta, ko so med glavnimi počitnicami največje gneče turistov? Najin izbor termina se je izkazal kot odlična poteza, saj so vsi italijani cel avgust na počitnicah in so ulice prazne domačinov. Seveda je bilo turistov zelo zelo veliko, a turistov je vedno veliko. In hkrati sva imela štiri dni krasno vreme. Sončno, toplo, brez oblaka in celo zelo vroče. A med ozkimi ulicami vedno najdeš dovolj sence, da se lahko spretno izogibaš soncu in žarkom. Med raziskovanjem prestolnic mene najbolj moti dež in se ga poizkušam spretno izogibati, če je le mogoče. Tokrat nama je res uspelo najti popolno vreme.

PRENOČIŠČA NA POTI

Za prenočišče v Rimu sem izbrala manjši zsebni hotel Roma Veneto Relais in naredila na Bookingu rezervacijo za 3 noči. Najbolj me je navdušila lokacija in seveda cena za kakovost nastanitve. Bila sva 10 minut oddaljena od glavne železniške postaje, 10 minut od avtobusne postaje ter peš sva si lahko vsak dan praktično ogledala vse znamenitosti. Dvakrat sva res uporabila tudi mestni avtobus, ker so naju že malce bolele noge, sicer pa sva res prihranila na prevozih. Hotel je malce težje najti, nahaja pa se v lepem in bogatem spalnem predelu Rima, zato s tem res nimate skrbi. V bližini se nahaja veliko dobrih restavracij in tudi najboljša italijanska slaščičarna z nadvse okusnim sladoledom. Soba je bila lepa, moderno opremljena in zajtrk je bil zelo okusen. Priporočam.

Cena nočitve za zajtrkom za 2 osebi = 82 EUR

HRANA NA POTI

V Italiji boste na vsakem koraku zelo dobro jedli. Tudi v Rimu je tako. Ni nama bilo hudega, privoščila pa sva si tudi eno boljšo večerjo, testenine, lazanjo, sicer pa italijanska pica najbolj sede. In pa vsak večer sva se sladkala s sladoledom v najini slaščičarni blizu hotela. V Rimu je tudi ogromno vodnjakov s pitno vodo, tako da sva si praktično vso vodo točila sproti in na ta račun veliko privarčevala ter ohranjala planet.

VSI STROŠKI POTOVANJA

Za štiridnevno potovanje v Rim in Vatikan sva porabila okroglih 900 EUR za dve osebi. Od tega sva zapravila za:

• povratni letalski vozovnici z Alitalio (Trst – Rim – Trst) = 222 EUR
    • Kolosej običajna = 28 EUR
  • ostalo (kartice, znamke…) = 17 EUR

CELOTEN NAČRT POTOVANJA – 4 DNI

ITALIJA – RIM: PANTEON, VODNJAK TREVI IN ŠPANSKE STOPNICE (1. dan)

V Rim in Vatikan sva se odpravila z letalom iz Trsta in sicer v zgodnjih jutranjih urah. Najprej do letališča z avtomobilom, nato pa sva imela polet z Alitalio iz Trsta že ob 7. uri zjutraj. Tako sva v Rimu pristala čez eno uro, hitro našla avtobus za center mesta na glavno postajo Termini in ob 9h že začela z ogledom mestnih znamenitosti. Bil je krasen dan. Peš sva se odpravila naprej do trga Republike, nato pa do mestne hiše in naprej do Beneškega trga ter si privoščila kosilo na trgu s pogledom na zgodovinski Panteon. Po ogledu notranjosti sva se sprehodila do trga Navona z lepimi fontanami ter nadaljevala med prijetnimi ulicami do slovitih Španskih stopnic. Le nekaj ulic sva bila oddaljena od čudovitega vodnjaka Trevi, kjer se je seveda trlo turistov. Seveda nisva nič drugega pričakovala in se smejala množici na vsa usta. Lepo počasi sva se odpravila do najinega hotela, ki je bil v mirnem in bolj bogatem predelu. Privoščila sva si pico in odličen italijanski sladoled v pravi slaščičarni. Njami.

Preberi cel članek

VATIKAN: SIKSTINSKA KAPELA, VATIKANSKI MUZEJI IN BAZILIKA SV. PETRA (2. dan)

Drugi dan v Rimu sva imela že vnaprej načrtovan ogled Vatikana, saj sva se morala precej potruditi, da sva dva meseca pred odhodom sploh dobila vstopnice za Vatikanske muzeje in Sikstinsko kapelo, ki sva si jo res želela ogledati. Še sreča, da sem odprla denarnico in kupila dražji vstopnicibrez čakanja v vrsti“, ker sva zjutraj izbuljila oči ob pogledu na množico pred vhodom. Mi smo lepo šli notri brez čakanja. Ogledala sva si večji del muzejev, seveda pa naju je res najbolj očarala skrivnostna Sikstinska kapela, ki je popolnoma obnovljena. Sledilo je več kot eno urno čakanje na vstop v Baziliko sv. Petra, ki je prav tako lepa, a pregrešno zapravljiva za moj okus. Po ogledih sva zbrala moči še za sprehod do Angelskega gradu in čez most do cvetnega trga (Campo de Fiori). Večer sva preživela ob dobri večerji blizu hotela in si seveda sladico ponovno privoščila v najini že dobro poznani italijanski slaščičarni.

ITALIJA – RIM: ANTIČNI RIM – KOLOSEJ, FORUM IN PALATIN (3. dan)

Še zadnji cel dan v Rimu sva preživela v najstarejšem delu Rima. Antični Rim z najbolj poznanim simbolom Rima je zagotovo prava paša za oči. Iz najinega hotela sva se po zajtrku odpravila kar peš do Koloseja, na poti do tja pa sva si ogledala še Baziliko Marije Snežne in Baziliko Sv. Petra v vezeh. Kmalu sva zagledala prečudoviti Kolosej v dopoldanskih žarkih. Turistov se je trlo, imela sva vstopnici za vstop ob določeni uri, zato sva morala še malce počakati. Vstopila sva v notranjost Koloseja in si ogledala ta čudoviti amfiteater, ki je bil zgrajen v letih 70-80. Hkrati pa je z njega lep razgled na Forum in Palatin, kamor sva se odpravila kasneje. Najprej sva se odpravila na hrib Palatin, od koder je najlepši razgled na Forum in njegove ostanke. Sledil je še sprehod do hipodroma (Circus Maximus) in pokukala na znamenita usta resnice (Mouth of Truth). Po ogledih sva bila dokaj utrujena, zato sva sedla na avtobus do trga Popolo, si privoščila pico in se nato skozi lep park Borghese sprehodila nazaj do najinega hotela.

Preberi cel članek

ITALIJA – RIM IN VATIKAN: Po zajtrku na letališče in domov (4. dan)

Zadnji dan sva se naspala, si privoščila v miru zajtrk, se sprehodila do glavne železniške postaje in se z avtobusom odpeljala do letališča. Let v Trst je minil zelo hitro, tam pa naju je na varovanem parkirišču počakal najin avto, s katerim sva se lepo pripeljala domov.

Komentiraj

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.