Skip to content

MYANMAR (BURMA): Načrt potovanja (23 dni)

Najino prvo daljše potovanje v novem desetletju. Po skoraj treh letih potovanj na drugih kontinentih, sva si ponovno zaželela Azije. Ker sva že potovala po Tajski, Filipinih, Vietnamu, Kambodži, Maleziji in Indoneziji, nama je praktično v tem delu sveta ostal na seznamu le še Myanmar (Burma). Potovanje je postreglo z mnogimi novimi doživetji, predvsem pa sva si tudi odpočila, saj sva kar 6 dni preživela na še zelo neobljudeni in lepi peščeni plaži. Na 23-dnevnem potovanju sva prevozila veliko milj z letali, kar precej kilometrov tudi po tleh, spala v osmih različnih hotelih in prvič poletela z balonom. Kljub turističnemu razcvetu v zadnjih letih, Myanmar še vedno ponuja dovolj pristno in nerazvito popotniško destinacijo. Myanmar nama je bil zelo všeč, zato sva doživela še eno fantastično potovanje začinjeno z dobro hrano in obkrožena z zelo prijaznimi ljudmi.

PRED POTOVANJEM: Kdaj, zakaj in kako?

Celotno potovanje je trajalo 23 dni in sicer sva odpotovala od 29.12.2019 – 20.1.2020. To je tudi najboljši čas za potovanje v Burmo (december – marec). Spomladi se začne deževna doba, ki traja potem do konca jeseni. V času najinega potovanja je bilo na severu (Mandalay, Bagan, Kalawa, Inle) izjemno hladno in na to nisva bila najbolj pripravljena. Hkrati sva imela oblačno vreme in nižje povprečne temperature. Sploh pa je bilo mrzlo na motorjih, tuk tukih, ob sončnih vzhodih in zahodih, zato s seboj nesite obvezno več toplih kot poletnih oblačil. Tudi lahka puhovka, kapa in kakšne rokavice bi nama zelo prav prišle sploh na motorju in ob čakanjih na sončni vzhod. Na jugu je bilo seveda sončno, lepo in toplo vreme, tako da sva si pogrela prezeble kosti.

Burma – kopija

PRENOČIŠČA NA POTI

Na najinem 23-dnevnem januarskem potovanju po Myanmaru sva prespala v osmih različnih hotelih. Izbirala sva predvsem manjše hotele, vse pa sem rezervirala nekaj mesecev vnaprej preko rezervacijskega sistema Booking in le enega direktno na njihovi spletni strani. Z izbiro nastanitev sva bila v večini zadovoljna. Mogoče bi samo priporočila drugi del mesta za nočitev v nekaterih krajih. Še posebej naju je navdušil Thande Hotel na plaži Ngapali, kjer je resnično izjemno razmerje cena za kakovost. Skupaj sva tako za vseh 20 nočitev z vključenim zajtrkom plačala 1.325 EUR, kar pomeni v povprečju dobrih 66 EUR za nočitev z zajtrkom za dve osebi. Na splošno sva bila z vsemi nastanitvami resnično zelo zadovoljna in večino lahko tudi vam priporočim.

HRANA NA POTI

Vedno poudarjam, da pravih počitnic ni brez dobre hrane. In počitnice v Myanmaru vas v tem pogledu zagotovo ne bodo razočarale. Vsak dan sva jedla zelo okusno in dobro, tako zajtrke, kosila kot tudi večerje. Myanmar ima odlično lego za gojenje praktično vsega sadja in zelenjave, saj imajo dovolj vode in tudi sonca ter očitno tudi izjemno rodovitno zemljo. Seveda prednjači riž na krožniku. Pojedo ogromno zelenjave, ki je praktično pri vsakem obroku. Zelo veliko pojedo tudi rib, saj jih obkroža veliko morje in tudi jezero Inle, ki je bogato z ribami. Na tržnicah se prodaja veliko kokoši, medtem ko drugega mesa nisva zasledila. Najbolj naju je presenetil avokado, ki ga imajo na pretek.

VSI STROŠKI POTOVANJA

Potovanje po Myanmaru si nikakor nisva zamišljala kot zelo poceni potovanje, čeprav se je na koncu izkazalo, da sploh ni bilo tako hudo. Predvsem sva pričakovala veliko višje cene, glede na to, kako visoke cene dosegajo potovalni aranžmaji slovenskih agencij. Priznam, da sva zapravila na koncu kar 800 EUR manj od načrtovanega zneska in sva bila prav vesela, ker sploh ni tako drago kot je na prvi pogled izgledalo. Pa sva se imela prav luksuzno. Seveda pa se vedno da še veliko ugodneje.

NAČRT CELOTNEGA POTOVANJA – 23 DNI

MYANMAR (BURMA): Z Brnika v Istanbul s Turkish Airlines (1. dan)

Po devetih letih daljših potovanj v mesecu februarju, sva se tokrat izjemoma odločila, da bova potovala čez novo leto. Med iskanjem ugodnih letalskih kart za Myanmar pa se potem ni ravno izšlo po načrtih, saj so bile letalske vozovnice za Myanmar izjemno drage. Seveda je potem druga izbira vedno ugoden Bangkok, a se tudi s to destinacijo nikakor cenovno ni izšlo, da bi odletela pred božičnimi prazniki. Tako so bile prve letalske vozovnice z dokaj normalno ceno šele za 29.12.2020 in potem prihodom 20.1.2020. V nedeljo z večernim letom sva z Brnika poletela v Istanbul in tam imela manj kot 2 uri časa za prestop, kar je bilo res super. Turkish Airlines je za naju res prva izbira, ker letiva praktično z domačega praga in sva pripravljena plačati tudi več za letalsko vozovnico. Let pa kot običajno brez posebnosti in zelo točen.

Preberi cel članek

TAJSKA: Obvezni Pad Thai, mango, mojito in masaža v Bangkoku (2. dan)

Po desetih urah leta iz Istanbula sva v Bangkok prispela ob treh popoldan. Nisva se mučila z mestnimi prevozi, ampak sva si privoščila taksi in se kot gospoda pripeljala pred najin skromni hotel. Soba zelo osnovna, a lokacija odlična. Ponoči je bila popolna tišina, da sva se lahko v miru naspala. Hkrati pa je hotel pravzaprav le nekaj minut oddaljen od glavnega večernega dogajanja za turiste. Ulici Khao San in Rambutri sta le nekaj minut stran, tako da sva si seveda v naslednjih urah privoščila sprehod po ulicah in obvezne stvari, ko imaš v Bangkoku na voljo le nekaj ur. To so Pad Thai s škampi/piščancem za kosilo, sveže stisnjen mangov sok, mojito in masaža. V Bangkoku sva bila nazadnje pred štirimi leti in z vsakim obiskom je mesto bolj čisto. Še vedno pa po ulicah vse omamno diši po takšnih in drugačnih pregrehah. Bangkok je res vedno fajn.

MYANMAR (BURMA): Najdaljši in najstarejši tikov most U-bein (3. dan)

Na silvestrovo sva zgodaj zjutraj z domačega letališča v Bangkoku z letalsko družbo Air Asia poletela v Mandalay na severu Myanmara. Brez posebnih težav sva dobila enomesečno vizo za Myanmar in se z zelo poceni skupinskim prevozom odpeljala do najinega hotela. Priznam, da sem se vso pot čudila nerazvitosti vse infrastrukture drugega največjega mesta v Myanmaru. Nastanila sva se v hotelu in kar v njihovi restavraciji pojedla okusen nasi goreng. Uredila sva si taksi do Amarapure, kjer stoji sloviti najstarejši in najdaljši tikov most na svetu. Most U-bein je nekaj posebnega predvsem ob sončnem zahodu. Silhuete sprehajalcev na mostu pričarajo posebno vzdušje. Po ogledu sva se vrnila v hotel in se sprehodila po ulicah Mandalaya ter z domačini praznovala skok v novo desetletje ob lepem ognjemetu. Goodbye 2019, Welcome 2020!

Preberi cel članek

MYANMAR (BURMA): Žad, menihi, zlato, templji in palača v Mandalayu (4. dan)

Mandalay ponuja veliko, zato si je zanj potrebno vzeti vsaj 3 polne dni na poti. En cel dan boste namreč preživeli na ulicah v središču mesta in nič vam ne bo dolgčas. Obratno – naporen dan vas čaka z veliko prehojenimi kilometri, pa čeprav boste veliko razdalj morali premagati še s tuk tukom. Ko sem na novega leta dan odgrnila zgodaj zjutraj zaveso v hotelu, sem zagledala na ulicah čisto pravo tržnico. Od veselja se mi je kar zvrtelo v glavi. Hitro na okusen zajtrk, nato pa na tržnico med domačine. Peš sva se sprehodila med revnimi ulicami, kjer še danes delajo masivno pohištvo iz tikovine in izdelujejo zlate lističe za lepljenje na pagode. Naslednji postanek je bila izjemna tržnica žada, kjer domačini Kitajcem prodajajo žad v vseh oblikah. Uspela sva najti celo mojstra za popravilo najinega fotoaparata. Sledil je ogled čudovite kraljeve palače ter najlepših templjev in pagod. Za konec sva se odpeljala še na hrib, kjer je prekrasna pagoda in seveda pogled na celo mesto. Zvečer sva na najino veliko začudenje dobila nazaj celo popravljen fotoaparat. Vesela kot radio!

MYANMAR (BURMA): Zgodovinska mesta Sagaing, Mingun in Inwa (5. dan)

Za raziskovanje zgodovinskih mest v okolici Mandalaya si je potrebno vzeti cel dan. Midva sva se dan poprej dogovorila s šoferjem, da naju bo peljal na celodnevni izlet do vseh mest ter njihovih zanimivosti. Začeli smo zjutraj v Sagaingu, kjer sva v enem izmed budističnih samostanov počakala menihe, da so se zvrstili k obedu. Peljali smo se na vrh hriba na ogled pagode, od koder pa je tudi lep pogled na prestolnico budizma v Myanmaru. Stupe so se lesketale ena ob drugi. V Mingunu sva si ogledala najstarejšo stupo, kamnite leve in čudovito belo pagodo. S konjsko vprego sva se popeljala na ogled starodavne Inwe. Za zaključek pa smo se nazaj grede ustavili še enkrat v Amarapuri, kjer sva se malo bolj v miru sprehodila po tikovem mostu U-bein. V hotelu sva si zvečer ogledala še tradicionalno predstavo z lesenimi lutkami.

Preberi cel članek

MYANMAR (BURMA): Mount Popa in večer v Baganu (6. dan)

Po treh dneh v Mandalayu je bil čas za premik. Večinoma se popotniki podajo iz Mandalaya v Bagan s turističnimi ladjami po reki Irawadi. Ta vožnja traja cel dan in je ob lepem vremenu dokaj zanimiva. Midva sva se že doma odločila drugače – da greva v Bagan z avtomobilom in se vmes ustavimo še na gori Popa, kjer je zelo lep samostan Taung Kalat postavljen visoko na skali. Najlepši razgled na samostan je z Popa Mountain Resorta, kjer sva si privoščila kavo in čaj. V Bagan smo prispeli okrog dveh popoldan. Namestila sva se v hotel v New Baganu, nato pa hitro na električni skuter in malo naokoli med templje. Prvi vtis vožnje med stoterimi starodavnimi templji je bil naravnost čudovit. Z množico ostalih turistov sva pričakala tudi sončni zahod nad Baganom.

MYANMAR (BURMA): 2.200 budističnih templjev in pagod v Baganu (7. dan)

Zgodaj zjutraj sva naprej doživela veliko razočaranje, saj nama je zaradi slabega vremena odpadel dolgo pričakovani polet z balonom nad Baganom. Vreme se je močno upiralo najinemu raziskovanju, zato sva ob močnem deževju bila primorana počivati v hotelski sobi do 11. ure. Končno je dež ponehal, sedla sva na električna skuterja ter se odpeljala na ogled templjev in pagod. Najina prva postojanka je bil visok razgledni stolp, od koder je prečudovit pogled na Bagan proti zahodu. Danes ohranjenih 2.200 pagod in templjev daje Baganu mistično vzdušje. Vozila sva se med pagodami, vasmi in občudovala ostanke daljne preteklosti. Ena najlepših pagod v Myanmaru je pagoda Shwezigon, ki je oblečena v zlato in je prekrasna.

Preberi cel članek

MYANMAR (BURMA): Polet z balonom nad Baganom (8. dan)

Pa nama je končno le uspelo. Poleteti z balonom. To izjemno doživetje sem hranila skoraj 40 let za Bagan. Poleteti z balonom ni niti enostavno niti poceni. A povsod po svetu je približno enaka cena. Zato sva si midva polet z balonom privoščila nad edinstvenim krajem na svetu. Pred leti se nama polet v Turčiji nad Kapadokijo prav tako izmuznil in tudi včeraj so let odpovedali v Baganu, zaradi slabega vremena. Z veliko vztrajnosti sem dobila prosta sedeža za današnji polet. Spet je bilo zelo oblačno, a k sreči ni deževalo in bilo je brezveterje. Kar je pomenilo, da bomo poleteli in let je bil popoln. Imeli smo izvrstnega balonarja in tudi pristanek je bil popoln. Polet nad Baganom pa nekaj najlepšega, ker smo leteli dovolj nizko, počasi ter v popolni smeri nad največjimi pagodami in templji. Cel dan sva se ponovno vozila po Baganu, si privoščila kosilo in si ogledala še palačo ter obiskala preprosto tržnico. Svet je lep!

MYANMAR (BURMA): Enodnevni treking med vasmi v Kalawu (9. dan)

V jutranjih urah sva zapustila Bagan. Taksi naju je odpeljal na letališče, od koder sva poletela v Heho. Heho je izhodišče za dve bolj znani destinaciji. Eno je tipično angleško kolonialno mesto v hribih, ki se imenuje Kalaw. Kalaw je izhodišče za dvo- ali tri-dnevne trekinge do jezera Inle. Drugo pa je seveda posebno jezero Inle, kjer domujejo posebne plavajoče vasi z vrtovi. S taksijem sva se odpeljala v Kalaw, kjer sva imela rezervirani 2 nočitvi v krasni stari angleški hiši na hribčku. Veliko zelenja, borovi gozdovi in zelo lepe ceste so naju kar presenetile. Privoščila sva si kosilo, celo popoldne pa preživela na trekingu z lokalnim vodičem po sosednjih vaseh in čudoviti pokrajini. Zelo neturistična pot nama je bila res ljuba, ker sva lahko opazovala domačine pri vsakodnevnih opravilih in nihče se ni zmenil za naju. Vsi drugi obiskovalci Kalawa se namreč odločijo za treking proti jezeru Inle, ki pa je zelo turistično obarvana. Zvečer sva planila po pici v italijanski restavraciji. Njami.

Preberi cel članek

MYANMAR (BURMA): S skuterjem naokoli v Kalawu (10. dan)

Desetega dne na potovanju nisva imela planiranega. Doma sva razmišljala sicer še o enem enodnevnem trekingu, a nama je agencija rekla, da nimajo tega na voljo, da je vse ostalo bolj oddaljeno in da celo ne bo nič drugače kot je bilo včeraj na trekingu. Tako da sva se odločila za jutranji obisk tržnice v centru, nato pa sva si izposodila skuter in se zapeljala po cesti, ki pelje južno od Kalawa. Na zemljevidu sem namreč videla lepe riževe terase. Hitro je bilo vsega lepega konec, ko nama je počila zračnica na grdem makadamu. Domačini so naju rešili in kar na kombiju sva nazaj v mesto prišla skupaj z naloženim skuterjem. Ogledala sva si še poseben budistični tempelj v jami in seveda tudi malce lenarila po dolgem času.

MYANMAR (BURMA): 5-day market v Kalawu in vasi ob jezeru Inle (11. dan)

Ob prihodu v Kalaw sva se najprej pozanimala, kdaj bo naslednja tržnica v mestu. Le-ta je samo vsakih 5 dni, zato sva resnično upala, da se nama bo izšlo. Ker nama je uspelo ujeti pravo vaško tržnico (5-day market), ki se seli iz mesta v mesto. Vsak dan poteka v drugem mestu. V Kalawu je seveda vsak dan odprta manjša tržnica, a ko pride dan za “5-day market”, potem se navsezgodaj zgrnejo v mesto vsi okoliški pridelovalci in seveda tudi kupci. Na tržnico sva šla že ob osmih zjutraj in bilo je neverjetno dogajanje. Vse ulice so bile polne prodajalcev in kupcev. Bila sva edina turista in za naju se ni zmenil nihče. Na tržnici se je prodajalo vse, največ pa je seveda svežega sadja in zelenjave. Po ogledu sva si najela voznika, ki naju je odpeljal do jezera Inle oziroma v Nyaungshwe, kjer sva imela najin hotel. Na poti smo se ustavili v samostanu Shwe Yan Pyay. Po tajskem kosilu sva si najela skuter in si ogledovala vasi ob zahodnem in vzhodnem bregu jezera Inle.

Preberi cel članek

MYANMAR (BURMA): Plavajoče vasi z vrtovi na jezeru Inle (12. dan)

Dan, ki nikoli ne bo šel v pozabo. O jezeru Inle sem veliko slišala, prebrala, videla. A doživeti ga je treba v živo. Njegovo posebnost in njegovo življenje. Sladkovodno jezero Inle je prav posebno jezero. Leži na nadmorski višini 880 metrov in obdajajo ga visoki hribi na vzhodu in zahodu. Če sva se včeraj popoldne samo vozila ob jezeru, sva se danes še v trdi temi odpravila na celodnevni izlet po jezeru s čolnom. Pred zoro naju je zeblo kot še nikoli v življenju. Ribiči so vneto opravljali svoje vsakodnevno delo zaviti v jutranjo meglico. Ob zori smo obiskali živahen 5-day market v eni od manjših vasi ob jezeru. Nato smo si ogledali plavajoče vasi na jezeru in njihove posebne plavajoče vrtove. S čolnom smo si ogledali tovarno svile, srebrnega nakita in cigar ter večje templje in samostane. Pričakovala sva veliko gnečo, a nas je bilo na jezeru le za nekaj čolnov. Občudovala sva pozerske ribiče v tradicionalnih oblačilih s košaro in seveda tudi tiste prave ribiče z mrežo. Čudila sva se njihovem spretnem veslanju z eno nogo. Jezero Inle je zagotovo zelo posebno mesto na tem planetu in ga je zagotovo vredno obiskati.

MYANMAR (BURMA): 144 ur uživancije na rajski plaži Ngapali (13. – 18. dan)

Myanmar ima na zahodu sicer precej obale, a prav zares lepa je le ena plaža. Sanjala sem o obisku Myeik arhipelaga na jugu, a ob brskanju naletela na grozljivo visoke cene. Seveda najlepši so tudi najbolj odročni. Poleg tega moraš obvezno na nekajdnevno križarjenje, saj je še območje zaprto za samostojne obiskovalce. Hitro sem obupala. Ostala je plaža Ngapali. Osemkrat sem si premislila – greva, ne greva, greva, ne greva. Namreč ena izmed opcij je bila tudi teden dni morja na Tajskem, kjer je preverjeno lepo. Za Ngapali sem dobila različne informacije – rajska plaža, brezveze, top destinacija, kr neki… Potem je padla kocka. Verjetno po Myanmaru ne bova tako kmalu več potovala in je to edina priložnost. Greva pogledati, pa kar bo pa bo. Priznam! Vseh 144 ur na plaži Ngapali sem se sama sebi zahvaljevala za to odločitev, ker je bila res več kot prava. Že dolgo nisva tako zelo uživala vse dni in sva se cele dneve smejala do ušes za pravo odločitev. Priporočam.

Preberi cel članek

MYANMAR (BURMA): Budistično romarsko mesto “Golden Rock” (19. dan)

Po šestih dneh uživancije sva se morala po zajtrku posloviti od prekrasne plaže Ngapali. Nikoli do sedaj nisva preživela celih 6 dni na istem mestu, a tukaj nama pravzaprav še ni bilo dovolj. Niti nama ni bilo dolgčas. Z veseljem bi še podaljšala. A hkrati naju je že vleklo novim dogodivščinam naproti. Poletela sva v Yangoon, tam pa naju je že na letališču prevzel šofer, ki naju je odpeljal proti romarskemu središču Golden Rock ali Zlata skala. Vozili smo se dobrih pet ur z enim kratkim postankom. Šofer naju je peljal samo do vasi Kinpun, od tam pa s tovornjakom po vijugasti in zelo strmi cesti do vrha hriba. Tam stoji tretje največje budistično romarsko mesto, kjer se bohoti zelo znana Zlata skala. Čudovita skala je čisto zares nekaj posebnega, samo mesto pa nudi prekrasen pogled na hriboviti in neposeljeni Myanmar.

MYANMAR (BURMA): Ena in edina – Shwedagon pagoda (20. dan)

Z vrha gore pri Zlati skali sva šla takoj po zajtrku s prvim tovornjakom, ki je imel prostor za dve osebi. Precej tovornjakov je vozilo v koloni po strmem in vijugastem pobočju. V Kinpunu naju je čakal šofer, ki naju je odpeljal v Yangoon. Vozili smo več kot 5 ur in v Yangoonu je bila takšna gneča, da smo ubirali do hotela vse možne bližnjice in manjše ceste. Najin hotel je bil v mirni bogatejši soseski in do slavne Shwedagon pagode sva se lahko sprehodila kar peš. Shwedagon pagoda je res ena in edina. Namenoma sem jo pustila za konec, saj bi bile sicer vse druge pagode po državi dokaj nezanimive. Ko vidiš Shwedagon, ti zastane dih. Ves cirkus na ulicah pred vsemi štirimi ogromnimi vhodi je sicer odveč, a je vseeno objekt zelo lepa kulturna zanimivost. Počakala sva sončni zahod in se sprehodila nazaj do hotela.

Preberi cel članek

MYANMAR (BURMA): Celodnevni sprehod po Yangoonu (21. dan)

Zadnji dan potovanja sva preživela popolnoma lahkotno – brez hitenja in načrtovanja. Naspala sva se, si privoščila zajtrk, nato pa naju je taksi odpeljal na tržnico. Seveda naju je odpeljal na tržnico za turiste, kjer je bilo vse zloščeno in dišeče. Tam iskreno nisva imela kaj iskati, ker nikoli ne kupujem spominkov za domov. Na ulicah je potekala običajna tržnica, privoščila sem si svež kokos, nato pa sva le našla pravo domačo tržnico. Domačini se niso zmenili za naju, ker je bilo veliko kupcev. Ogledala sva si še sinagogo ter se peš sprehodila mimo glavnega trga, kjer se nahaja mestna hiša. Čudovita Sule pagoda se nahaja sredi krožišča. Tajski pad thai se je prilegel za kosilo. Obiskala sva restavracijo na vrhu nebotičnika, od koder je bil čudoviti razgled na Shwedagon pagodo in celotno mesto. Nazaj do hotela sva se sprehodila mimo stare železniške postaje kolonialne angleške arhitekture. Ob jezeru Kandodži sva se pozno popoldne poslovila od čudovitega Myanmara.

MYANMAR (BURMA): Let v Bangkok in preko Istanbula do doma (22. in 23. dan)

Zgodaj zjutraj sva zapustila hotel in se s taksijem odpeljala na letališče v Yangoonu. Privoščila sva si kavico, nato pa smo poleteli v Bangkok. V Bangkoku sva pristala ob 11. uri dopoldan na manjšem letališču Don Mueang. Na izhodu 6 vas čaka brezplačen avtobus, ki vas v slabi uri prepelje na večje letališče Suvarnabhumi, od koder je večino mednarodnih letov. Ker je bila nedelja, je bila cesta prazna in smo res hitro prispeli. Let sva imela šele ob pol enajstih zvečer, zato sva se precej dolgočasila na letališču. K sreči je ogromno in ima zelo veliko lokalov ter restavracij tudi v odprtem delu. Privoščila sva si kosilo in pa odličen mango sticky rice. Sicer pa sva se prijetno namestila na klopeh in počakala na večerni let proti Istanbulu. K sreči sva imela v Istanbulu le kratek prestop in v ponedeljek zjutraj prispela na domači Brnik v mrzlo zimo. Ljubo doma, kdor ga ima.

ZA KONEC….

Potovanje v Myanmar sva imela v načrtu že nekaj let. Ko sem pred leti prvič naredila popotniški plan, sem ga prečrtala, ker je bil čisto preveč versko obarvana destinacija. Tempelj, tempelj, pagoda, tempelj, menihi, tempelj. Nikoli se tem ogledom ne izmikava, a kar je preveč, je pa preveč. Tokrat so naju za ponovno odločitev pravzaprav navdušili trije drugi popotniki, hkrati pa pravzaprav v Aziji nisva več imela kam meseca januarja. Se nama pa je že tožilo po Aziji po treh letih na drugih koncih sveta. In tako sva izbrala Myanmar in ni nama niti malo žal. Država je res še pristna, na najino veliko presenečenje sploh ni bilo veliko turistov, domačini se za turiste pogosto sploh ne zmenijo, hrana je poceni, vstopnine tudi. Navdušila naju je plaža Ngapali, kjer sva se počutila kot izgubljena v raju. Ngapali je zagotovo podoben Tajski pred tridesetimi leti in več, kar je zagotovo vrhunsko. Ja, templjev je za moj okus res preveč na sporedu in jih imaš v nekaj dneh res dovolj, a potem za nekaj dni presekaš oglede z pohajkovanjem v naravi in na plaži. Myanmar so prijazni in nasmejani ljudje. Myanmar je odlična hrana. Myanmar je čudovit.